FANDOM

Gillian Ossett (ur. 1982 r. lub wcześniej) — czarownica nieznanego statusu krwi, będąca uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której została przydzielona do Hufflepuffu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Gillian Ossett urodziła się w rodzinie nieznanego statusu krwi – Ossett, około 1982 roku. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Gillian do Hufflepuffu.

1993-1994 rok Edytuj

Była widziana spacerująca po szkole w roku szkolnym 19931994. Jako miłośniczka szachów czarodziejów, zbierała figury szachowe i wymieniała się nimi za różne przedmioty.

1996-1997 rok Edytuj

W roku szkolnym 19961997 można było ją zwykle spotkać w klasie obrony przed czarną magią.

Za kulisami Edytuj

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiała się urodzić w tamtych latach, aby móc być w Hogwarcie w roku szkolnym 19931994.
  2. Światowo Ekskluzywny Wywiad z J.K. Rowling