FANDOM

Oooch! Ktoś próbował się dostać na górę?
— Reakcja dziewczyny na próbę wejścia Rona do dormitorium[źródło]

Grupa dziewcząt z Gryffindoru stojąca przed dormitoriumczarownice nieznanego statusu krwi i uczennice Hogwartu. W 1992 roku zostały przydzielone do Gryffindoru.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Dziewczyny urodziły się w rodzinie nieznanego statusu krwi, między 1980 a 1981 rokiem. Zamieszkiwały ze swoimi rodzinami prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymały list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiły na ulicy Pokątnej. Odziedziczyły różdżki lub kupiły je w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechały do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brały udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić je do Gryffindoru. Dzieliły dormitorium z Ginny Weasley.

Czwarty rok Edytuj

Podczas tego roku szkolnego były świadkami nieudanej próby wejścia Rona do dormitorium dziewcząt. Były tym faktem bardzo rozbawione.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiały się urodzić w tym okresie, aby rozpocząć magiczną edukację w 1992 roku.
  2. Wywiad z J.K. Rowling