FANDOM

Helen Monroe (ur. 1982 r. lub wcześniej) — czarownica nieznanego statusu krwi, będąca uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której została przydzielona do Hufflepuffu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Helen Monroe urodziła się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Monroe, około 1982 roku. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Swoją różdżkę odziedziczyła lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Helen do Hufflepuffu.

1993/1994 rok Edytuj

Była widziana spacerująca po szkole w roku szkolnym 1993/1994.

Za kulisami Edytuj

Była ona widziana jedynie w grze w wersji na PlayStation 2 opartej o Harry'ego Pottera i więźnia Azkabanu.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiała się urodzić w tamtych latach, aby móc być w Hogwarcie w roku szkolnym 1993/1994.
  2. Światowo Ekskluzywny Wywiad z J.K. Rowling