FANDOM

Henry Shaw Junior (zm. 6 grudnia 1926 roku[2]) — amerykański niemag i senator w latach dwudziestych XX wieku. Był synem właściciela znanej gazety, Henry'ego Shawa Seniora.

Biografia Edytuj

Wcześniejsze życie Edytuj

Henry urodził się przed 1891 rokiem, prawdopodobnie w Nowym Jorku. W 1920 został senatorem[3]. Z tego powodu był dumą i radością swojego ojca, podczas gdy jego młodszy brat, Langdon był postrzegany, jako rozczarowanie.

W 1926 roku Edytuj

W 1926 roku zorganizował spotkanie dla swoich zwolenników, które zostało zakłócone przez członków Dobroczynnego Stowarzyszenia Nowego Salem. Podczas spotkania Mary Lou Barebone z Henry Shaw Seniorem obraził adoptowanego syna Mary, Credence'a. Z tego powodu podczas swojego przemówienia, Henry został zabity przez Credence'a, który okazał się obskurodzicielem.

Relacje Edytuj

Z ojcem Edytuj

Henry Shaw Junior był dumą swojego ojca. Syn był z tego bardzo zadowolony i cieszył się z poparcia, które okazywał mu jego ojciec.

Z bratem Edytuj

Podobnie jak jego ojciec, Henry Shaw Junior nie traktował przekonań Langdona o istnieniu magii poważnie. Drwił z gości, których jego brat przyprowadził do gabinetu ojca.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Aby zostać senatorem w USA trzeba mieć minimum 30 lat, Shaw został nim w 1920 roku i w trakcie trwania filmu starał się o reelekcję, więc urodził się w 1890 roku lub wcześniej
  2. 2,0 2,1 Zobacz to zdjęcie.
  3. Kadencja senatora trwa sześć lat, a trakcie trwania filmu Henry starał się o reelekcję.