FANDOM

Henry Shaw Senioramerykański niemag i właściciel gazety Shaw News. Był ojcem Henry'ego, amerykańskiego senatora w latach dwudziestych XX wieku i Langdona.

Biografia Edytuj

Wcześniejsze życie Edytuj

Henry Shaw Senior urodził się w XIX wieku, najpewniej w Nowym Jorku. W 1875 roku[1] prawdopodobnie założył Shaw News. W pewnym momencie swego życia urodziło mu się dwóch synów, Henry Junior oraz Langdon.

W 1926 roku Edytuj

W 1926 roku uczestniczył w spotkaniu zwolenników swojego starszego syna, które zostało zakłócone przez członków Dobroczynnego Stowarzyszenia Nowego Salem.

Henry był dumny ze starszego syna, ale młodszego uważał za rozczarowanie. Langdon wierzył w istnienie magii i zaprosił Mary Lou Barebone wraz z dziećmi do gabinetu swojego ojca. Jednak zarówno on, jak i Henry Junior nie chcieli uwierzyć w ich historię i spotkanie nie zakończyło się sukcesem.

Syn Shawa, Henry Junior został zabity przez obskurusa podczas publicznego wystąpienia. Po tym wydarzeniu Shaw Senior uwierzył drugiemu synowi, ale wspomnienia tych wszystkich wydarzeń zostały w późniejszym czasie usunięte.

Późniejsze życie Edytuj

Po 1926 roku Henry Shaw Senior najpewniej kontynuował swoją działalność, jako właściciel znanej nowojorskiej gazety.

Relacje Edytuj

Ze starszym synem Edytuj

Henry Shaw Junior był dumą swojego ojca, który z pewnością robił wszystko, co w jego mocy, aby pomóc mu w karierze politycznej. Po jego śmierci Shaw Senior był zrozpaczony.

Z młodszym synem Edytuj

Langdon był uważany przez ojca za rozczarowanie. Nie traktował on jego przekonań o istnieniu magii poważnie. Po zobaczeniu jej na własne oczy uwierzył, ale po wymazaniu całemu miastu pamięci, najpewniej znowu traktował syna jako porażkę.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. The Case of Beasts: Explore the Film Wizardry of Fantastic Beasts and Where to Find Them