FANDOM

Isobel MacDougal (ur. między 1 września 1979 a 31 sierpnia 1980 roku) — czarownica nieznanego statusu krwi. W Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie była uczennicą Ravenclawu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Isobel MacDougal urodziła się w rodzinie nieznanego statusu krwi – MacDougal, w 1979 bądź 1980 roku. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września 1991 roku razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała się przydzielić Isobel do Ravenclawu.

Za kulisami Edytuj

  • Informacji o tej postaci nie znajdziemy w żadnej książce, filmie ani grze wideo. Autorka miała zamiar umieścić ją w pierwszej części cyklu, ale ostatecznie pomysł nie został zrealizowany. Pojawiła się Morag MacDougal i możliwe, że mogą być rodzeństwem lub imię Isobel zostało po prostu zmienione na Morag.

Występowanie Edytuj

Przypisy