FANDOM

Harry Potter Wiki (skrócone logo)
Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w parku tematycznym, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze.

Jada Angelaczarownica o nieznanym statusie krwi; uczennica Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie należąca do Gryffindoru.

Grała w quidditcha, chociaż nie ma żadnej wzmianki o tym, jakoby trafiła do drużyny. Jada zapisała się na jeden z treningów quidditcha – w sobotę, o godzinie dziewiętnastej[1].

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Jada Angela urodziła się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Alexander. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła prawdopodobnie na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej oraz Ceremonii przydziału, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Jadę do Gryffindoru.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Zobacz to zdjęcie.