FANDOM

Disambig-icon Ten artykuł dotyczy postaci zaczynającej naukę w Hogwarcie w 1993 roku lub wcześniej. Zobacz też: inne znaczenie tego słowa.

James Tuckett (ur. 1982 r. lub wcześniej) — czarodziej o nieznanym statusie krwi, będący uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie został przydzielony do Hufflepuffu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

James Tuckett urodził się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Tuckett, w 1982 roku bądź wcześniej. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivandera.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Jamesa do Hufflepuffu.

1993/1994 rok Edytuj

Był widziany w szkole w roku szkolnym 1993/1994.

Za kulisami Edytuj

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiał się urodzić w tamtych latach, aby móc być w Hogwarcie w roku szkolnym 1993/1994.
  2. Światowo Ekskluzywny Wywiad z J.K. Rowling