Harry Potter Wiki (skrócone logo).png
Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w parku rozrywki, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze.

Jennifer Dawnczarownica nieznanego statusu krwi; uczennica Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie należąca do Gryffindoru.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Wczesne życie[edytuj | edytuj kod]

Jennifer Dawn urodziła się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Dawn. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła prawdopodobnie na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie[edytuj | edytuj kod]

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej oraz Ceremonii przydziału, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Jennifer do Gryffindoru.

Grała w quidditcha, chociaż nie ma żadnej wzmianki o tym, jakoby trafiła do drużyny. Jennifer Dawn zapisała się na jeden z treningów quidditcha – w sobotę, o godzinie dziewiętnastej.

Występowanie[edytuj | edytuj kod]