FANDOM

Harry Potter Wiki (skrócone logo)

Jody Jacknife — czarodziej nieznanego statusu krwi, będący uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której został przydzielony do Slytherinu. Był kapitanem drużyny quidditcha swojego domu w latach 19601964[2].

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Jody Jacknife urodził się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Jacknife, pod koniec pierwszej połowy XX wieku. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivandera.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Jody'ego do Slytherinu.

1960 rok Edytuj

W pewnym okresie nauki został przyjęty do domowej drużyny quidditcha swojego domu. Został jej kapitanem w 1960 roku i pełnił tę funkcję aż do 1964 roku.

Za kulisami Edytuj

Występowanie Edytuj

Przypisy