FANDOM

José Barboza — czarodziej nieznanego statusu krwi, będący menadżerem brazylijskiej narodowej drużyny quidditcha podczas Mistrzostw Świata w Quidditchu w 2014 roku.

Barboza był odpowiedzialny za rozkwit brazylijskiego quidditcha po „dzikich latach” słabości w latach w ostatniej dekadzie XX wieku i pierwszej XXI Został on menadżerem brazylijskiej drużyny quidditcha jakiś czas przed 427. Mistrzostwami Świata w Quidditchu, które odbyły się w 2014 roku i przygotowywał drużynę na te zawody.

Barboza zwerbował do swojej drużyny wielu młodych zawodników. Postawił na talent, a nie doświadczenie. W pierwszym meczu swojej drużyny Brazylia wygrała z Haiti po faulu spalenia znicza. W ćwierćfinale Brazylia zmierzyła się z Walią. Barboza po kilku drinkach z dziennikarką Ritą Skeeter nazwał ścigające walijskie „niezdarnymi wiedźmami”. Wywołało to zdenerwowanie u Gwenog Jones, menadżerki tej drużyny, która na mecz ubrała koszulkę z napisem „To powinno być Haiti”. Barboza twierdził potem, że zdanie o ścigających było wyrwane z kontekstu.

Mecz Brazylii z Walią był wyjątkowo zacięty, ale to drużynie z Ameryki udało się wygrać 460 do 300. Zdenerwowana Gwenog Jones uderzyła w Barbozę klątwą w twarz. Jones została wyciągnięta z boiska przez własnych pałkarzy, a następnie umieszczona na jedną noc w areszcie. Prorok Codzienny natomiast podał, że skóra na twarzy Barbozy się regeneruje, a on sam jest w wyśmienitym nastroju.

W półfinale Brazylia wygrała mecz ze Stanami Zjednoczonymi, jednak w finale przegrała z Bułgarią.

Występowanie Edytuj