FANDOM

Karl Limpley (ur. 1982 rok lub wcześniej) — czarodziej nieznanego statusu krwi, będący uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której został przydzielony do Hufflepuffu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Karl Limpley urodził się w rodzinie nieznanego statusu krwi – Limpley, około 1982 roku. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Karla do Hufflepuffu.

1993-1994 rok Edytuj

Był widziany spacerujący po szkole w roku szkolnym 19931994.

1996-1997 rok Edytuj

W 1996 roku w ekspresie do Hogwartu zgodził się wymienić z Harrym Potterem czasopismo Jak wybrać miotłę na trzy karty z Czekoladowych Żab, ponieważ Harry potrzebował czasopisma, by dać je Jasonowi Huntingdonowi w zamian za widmokulary. Jeszcze w tym roku prowadził klub pojedynków na dziedzińcu Wieży Zegarowej, do którego należeli także Irfan Mustaq i Neil Randall.

Za kulisami Edytuj

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiał się urodzić w tamtych latach, aby móc być w Hogwarcie w roku szkolnym 1993-1994.
  2. Światowo Ekskluzywny Wywiad z J.K. Rowling