Harry Potter Wiki (skrócone logo).png
Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w filmach, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze.

Katie Rayknollsczarownica nieznanego statusu krwi, będąca uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której została przydzielona do Slytherinu. Była kapitanem drużyny quidditcha swojego domu w latach 17241728[3].

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Wczesne życie[edytuj | edytuj kod]

Katie Rayknolls urodziła się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Rayknolls, na początku pierwszej połowy XVIII wieku. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivandera.

Nauka w Hogwarcie[edytuj | edytuj kod]

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Katie do Slytherinu.

1724 rok[edytuj | edytuj kod]

W pewnym okresie nauki została przyjęta do domowej drużyny quidditcha swojego domu. Została jej kapitanem w 1724 roku i pełniła tę funkcję aż do 1728 roku.

Za kulisami[edytuj | edytuj kod]

  • Jej nazwisko było widziane jedynie na tablicy w filmach z całej serii Harry'ego Pottera.

Występowanie[edytuj | edytuj kod]

Przypisy

Poprzednik
Nieznany
Kapitan reprezentacji Slytherinu w Quidditchu
17241728
Następca
Vicky Bishopper