FANDOM

Disambig Ten artykuł dotyczy obrońcy. Zobacz też: inne osoby o tym imieniu
Harry Potter Wiki (skrócone logo)

Kevin Bletchleyczarodziej nieznanego statusu krwi, będący uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której został przydzielony do Slytherinu. Grał jako obrońca w domowej reprezentacji w quidditchu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Kevin Bletchley urodził się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Bletchley, około 1982 roku. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivandera.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Kevina do Slytherinu.

W pewnym okresie swojej nauki w Hogwarcie został przyjęty do domowej reprezentacji Slytherinu w quidditchu, na pozycję obrońcy.

Wygląd zewnętrzny Edytuj

Kevin był chłopakiem o bladej cerze i dużym nosie. Miał krótkie włosy w rudym kolorze.

Ciekawostki Edytuj

  • W grze popełniono błąd, myląc imię – zapewne chodziło o Milesa Bletchleya, ówczesnego obrońcę Ślizgonów w książce.

Występowanie Edytuj