FANDOM

Disambig Ten artykuł dotyczy ucznia Hogwartu. Zobacz też: inne osoby o tym imieniu

Kevin Entwhistle (ur. między 1979 a 1980 r.) — czarodziej mugolskiego pochodzenia, uczeń Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Został przydzielony do Ravenclawu lub Hufflepuffu[2].

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Kevin Entwhistle urodził się w rodzinie nieznanego statusu krwi – Entwhistle, w 1979 lub 1980 roku. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września 1991 roku razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Kevina do Ravenclawu lub Hufflepuffu.

Za kulisami Edytuj

  • Kevin Entwhistle jest wymieniony jako Krukon na liście uczniów w notatkach J.K. Rowling (pokazanej w Harry Potter i ja). Jednak, ponieważ dwóch Puchonów (Anthony Goldstein i Michael Corner) zostało ostatecznie Krukonami w powieści, dwóch z tych wymienionych jako Krukoni musiało zostać Puchonami. Entwhistle może być jednym z tych, których dom został zmieniony.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Światowo Ekskluzywny Wywiad z J.K. Rowling
  2. 2,0 2,1 Anthony Goldstein i Michael Corner (którzy początkowo zostali przydzieleni do Hufflepuffu) zostali przeniesieni do Ravenclawu, w związku z tym dwoje Krukonów z oryginalnych 40 uczniów (Stephen Cornfoot, Kevin Entwhistle, Roger Malone albo Oliver Rivers) zostało przeniesionych do Hufflepuffu.