FANDOM

Kim Sheringham (ur. 1982 r. lub wcześniej) — czarownica o nieznanym statusie krwi, będąca uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie została przydzielona do Ravenclawu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Kim Sheringham urodziła się w rodzinie nieznanego statusu krwi – Sheringham, w 1982 roku lub wcześniej. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Kim do Ravenclawu.

1993-1994 rok Edytuj

Była widziana spacerująca po szkole w roku szkolnym 19931994.

1996-1997 rok Edytuj

W 1996 roku wzięła srebrną sukienkę należącą do Luny Lovegood, którą uważała za „okropną”, chcąc ukryć przed nią w żarcie gdzieś gdzie jest ciemno. Luna chciała ubrać ją na Świąteczne spotkanie Klubu Ślimaka jako część jej stroju. Jednak mimo to, Kim sama nosiła sukienkę w miejscach publicznych, umożliwiając Harry'emu Potterowi znaleźć ją na dziedzińcu Wieży Zegarowej. Harry musiał dać jej butelkę piwa kremowego aby odzyskać sukienkę.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiała się urodzić w tamtych latach, aby móc być w Hogwarcie w roku szkolnym 1993-1994.
  2. Światowo Ekskluzywny Wywiad z J.K. Rowling