FANDOM

Disambig Ten artykuł dotyczy jednego z rozdziałów szóstej części serii o Harrym Potterze. Zobacz też: inne znaczenie tego słowa

Klub Ślimaka (ang. The Slug Club) — siódmy rozdział książki Harry Potter i Książę Półkrwi. Trwa od strony 143 do 169.

Postacie, które wystąpiły Edytuj

Postacie tylko wspomniane Edytuj

Streszczenie Edytuj

Harry przed podróżą do Hogwartu informuje Artura Weasleya o swoich podejrzeniach dotyczących Dracona Malfoya. W czasie podróży do szkoły do Pottera i Neville'a przychodzi liścik od nowego profesora Horacego Slughorna. Nauczyciel życzy sobie, aby pojawili się na podwieczorku w jego przedziale. Gdy docierają na miejsce, uświadamiają sobie, że zaproszenia dostały osoby spokrewnione z kimś znanym. Jedyną osobą nie mających żadnych znaczących kontaktów, a obecną na podwieczorku jest Ginny. Podczas trwania spotkania profesor wypytuje się wybranych uczniów o ich krewnych, przyjaciół rodziny. Po spotkaniu Harry zamiast wrócić do swojego przedziału, idzie do wagonu Ślizgonów ukryty pod peleryną niewidką. Ma nadzieję, że Draco w obecności swoich przyjaciół zdradzi swoje plany. Jednak Malfoy milczy, a kiedy wszyscy wychodzą z przedziału, to zauważa Harry'ego, po czym rzuca na niego zaklęcie i łamie mu nos.

Poprzednik
Samotna przechadzka Dracona
Rozdziały książki ’’Harry Potter i Książę Półkrwi’’ Następca
Snape triumfuje