FANDOM

Harry Potter Wiki (skrócone logo)

Latisha Randle (ur. 1982 r. lub wcześniej) — czarownica o nieznanym statusie krwi, będąca uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie została przydzielona do Ravenclawu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Latisha Randle urodziła się w rodzinie nieznanego statusu krwi – Randle, w 1982 roku lub wcześniej. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Latishę do Ravenclawu.

1993-1994 rok Edytuj

Była widziana spacerująca po szkole w roku szkolnym 19931994.

1996-1997 rok Edytuj

W 1996 roku zabrała w żarcie buty należące do Luny Lovegood, chcąc je przed nią schować. Luna chciała założyć je na Świąteczne spotkanie Klubu Ślimaka jako część garderoby. Harry Potter dał Latishi eliksir przywracający wzrok, aby odzyskać buty.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiała się urodzić w tamtych latach, aby móc być w Hogwarcie w roku szkolnym 19931994.
  2. Światowo Ekskluzywny Wywiad z J.K. Rowling.