FANDOM

Harry Potter Wiki (skrócone logo)
Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w grze mobilnej Fantastic Beasts: Cases from the Wizarding World, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze.

Laura Thornmugolka, łowczyni potworów i pisarka. W jednej z napisanych przez nią książek o tytule Oszustwo i Marzenia opowiadała o swoich poszukiwaniach potworów.

Biografia Edytuj

Laura Thorn mieszkała w Londynie i miała co najmniej jedną siostrę[1]. Laura zajmowała się łapaniem potworów i napisała przynajmniej jedną książkę na ten temat.

Pojechała do austriackich Alp w poszukiwaniu Yeti tam przebywających. W tym samym czasie na miejscu zjawił się czarodziej Percival Shacklehorn, który był wówczas na polowaniu na garborogi. Laura podążyła śladem do namiotu Shacklehorna, a kiedy coś ją zaatakowało, była zmuszona ukryć się w starym zegarze.

Zegar przeniósł ją do Dziurawego Kotła, z którego wyszła. Była odpowiedzialna za uruchomienie fałszoskopu, który został magicznie naprawiony. Mathilda Grimblehawk i jej partner przeprowadzili z nią wywiad w ramach śledztwa, a pamięć o tym wydarzeniu została wymazana przez uzdrowiciela Szpitala Świętego Munga, Omara Abasi[1].

Później Laura wyszła na Charing Cross Road i zaczęła opowiadać wszystkim o wielkim, szarym potworze. Według Omara Abasi jego próba wymazania pamięci nie udała się w pełni, ponieważ pamięć kobiety została odświeżona przez pewien zapach[1]. Trzymając ją w pobliżu Dziurawego Kotła, aby nie uciekła, Mathilda Grimblehawk i jej partner szukali możliwych zapachowych przedmiotów, które mogłyby przypominać jej o magicznej bestii, która próbowała ją zaatakować w namiocie. Następnie Omar Abasi rozpoczął test zapachowy składający się z butelki soku z dyni, butelki uniwersalnego środka do usuwania zanieczyszczeń pani Skower i pary skarpetek Shacklehorna. Laura odpowiedziała na ten ostatni przedmiot, a następnie uciekła z powrotem do namiotu Shacklehorna, podczas gdy Abasi był zajęty przygotowywaniem jej eliksiru uspokajającego.

Mathilda Grimblehawk i jej partner wkrótce spotkali się z Laurą, która odkryła, że ​​są czarodziejami i że magiczne stworzenia naprawdę istnieją. Następnie została zabrana do szpitala Świętego Munga, a jej pamięć została ponownie wymazana do momentu, zanim wypuszczono ją w Londynie. Była lekko zdezorientowana tym, w jaki sposób powróciła z Alp.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Fantastic Beasts: Cases from the Wizarding World – zagadka 2, The Smell of Fear