Laurena Lestrange (dawniej Laurena Kama, zm. ok. 1897 r.) — czarownica czystej krwi, która była pierwszą żoną Corvusa Lestrange'a oraz matką Lety[2]. Była także matką Yusufa Kamy.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Małżeństwo z Mustafem Kamą[edytuj | edytuj kod]

Laurena w młodości wyszła za mąż za Mustafę Kamę, z którym miała jednego syna, Yusufa. Kobieta była bardzo szczęśliwa w swoim małżeństwie i bardzo kochała swoją rodzinę.

Małżeństwo z Corvusem[edytuj | edytuj kod]

W późniejszym okresie życia została zaczarowana zaklęciem Imperius przez Corvusa Lestrane'a, który jej pożądał. Mimo sprzeciwu ówczesnego męża oraz swojego syna, kobieta pod wpływem zaklęcia opuściła swoją rodzinę i poślubiła Corvusa. Mężczyzna nigdy nie pokochał Laureny, nawet, gdy ta urodziła mu córkę. Dziecko nazwali Leta. Laurena nie zdążyła wychować dziewczynki, ponieważ zmarła zaraz po narodzinach Lety.

Charakter[edytuj | edytuj kod]

Nie jest do końca znany charakter Laureny, ale można podejrzewać, że ze względu na relację z pierwszym mężem i swoim synem, była dobrą i kochającą kobietą. Nie żywiła uczuć do drugiego męża, z którym była pod wpływem rzuconej klątwy.

Relacje[edytuj | edytuj kod]

Z Mustafą[edytuj | edytuj kod]

Laurena kochała Mustafę i żyła z nim w szczęśliwym małżeństwie. Mustafa był tak zakochany w swojej żonie, że poprosił swojego syna o pomszczenie go, gdy leżał na łożu śmierci. Najprawdopodobniej więc nigdy nie pogodził się z utratą ukochanej.

Z Yusufem[edytuj | edytuj kod]

Yusuf

Kobieta kochała swojego syna z wzajemnością, o czym może świadczyć fakt, że Yusuf próbował zatrzymać swoją matkę, gdy ta pod wpływem klątwy odchodziła do innego mężczyzny. O oddaniu jej syna świadczy też to, że zgodził się pomścić ojca, który w żalu po stracie ukochanej poprosił syna o zabicie osoby, którą pokocha Corvus.

Z Corvusem[edytuj | edytuj kod]

Laurena nigdy nie kochała swojego drugiego męża. Prawdopodobnie nie była nawet świadoma małżeństwa z nim, będąc pod wpływem klątwy. Corvus również nie kochał kobiety, pragnął jej, ale jego uczucia skończyły się jedynie na pożądaniu. Jego brak głębszych uczuć wobec Laureny potwierdza także zachowanie Corvusa po jej śmierci – mężczyzna nie przejął się stratą po kobiecie, a kilka miesięcy później poślubił już inną.

Występowanie[edytuj | edytuj kod]

Przypisy

  1. Jej córka była czystej krwi, a syn z pierwszego małżeństwa był ostatnim członkiem rodu czystej krwi, więc ona też musiała być czystej krwi.
  2. 2,0 2,1 2,2 Fantastyczne zwierzęta: Zbrodnie Grindelwalda, zobacz to zdjęcie
  3. Profil Isaury na IMDb