FANDOM

Wiki Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w grach, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze. Wiki

Lisa Cullen (ur. 1982 r. lub wcześniej) — czarownica nieznanego statusu krwi, będąca uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie została przydzielona do Gryffindoru.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Lisa Cullen urodziła się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Cullen. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła prawdopodobnie na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej oraz Ceremonii przydziału, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Lisę do Gryffindoru.

1996-1997 rok Edytuj

W roku szkolnym 19961997 Lisa wzięła udział w turnieju szkolnym w Eksplodującego Durnia.

Za kulisami Edytuj

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiała się urodzić w tamtych latach, aby móc być w Hogwarcie w roku szkolnym 19931994.
  2. Światowo Ekskluzywny Wywiad z J.K. Rowling