FANDOM

Errol! Nareszcie... to list od Hermiony. Napisałem jej, że zamierzamy cię uwolnić z domu Dursleyów, Harry.
— Reakcja Rona na list[źródło]

List Hermiony Granger do Rona Weasleya (ang. Hermione Granger's letter to Ronald Weasley) — odpowiedź na wiadomość, w której Ron Weasley poinformował Hermionę Granger o swoim planie uwolnienia Harry'ego Pottera z Privet Drive 4 w wakacje w 1992 roku. Ron otrzymał list już wtedy, gdy sprowadził Harry'ego do Nory i przeczytał mu go na głos.

Treść Edytuj

Kochany Ronie, i Ty Harry, jeśli tam jesteś,
mam nadzieję, że wszystko dobrze poszło i że Harry jest OK i że Ty, Ron, nie zrobiłeś czegoś sprzecznego z prawem, żeby go stamtąd wyrwać, a ponieważ wtedy nie tylko Ty byś miał kłopoty, ale i on. Naprawdę bardzo się tym niepokoję i jeśli Harry jest już wolny, cały i zdrowy, natychmiast mi o tym napisz, ale może lepiej skorzystaj z jakiejś innej sowy, bo wydaje mi się, że jeszcze jedna podróż z pocztą zupełnie wykończy Twojego puchacza.
Oczywiście jestem bardzo zajęta, bo mamy tyle zadane, a w przyszłą środę jedziemy do Londynu, żeby mi kupić książki. Może byśmy się spotkali na ulicy Pokątnej?
Napisz mi szybko, co się dzieje, ucałowania od Hermiony[1].”

Występowanie Edytuj

Przypisy