Harry Potter Wiki (skrócone logo).png
Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w filmie i parku tematycznym, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze.

Madame Bletchleyczarownica nieznanego statusu krwi; profesjonalny muzyk. W młodości uczęszczała do Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart, lecz nie wiadomo, do którego domu została przydzielona.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Wczesne życie[edytuj | edytuj kod]

Madame Bletchley urodziła się w rodzinie nieznanego statusu krwi, przed 1929 rokiem. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie[edytuj | edytuj kod]

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Ją do jednego z czterech domów.

1940 rok[edytuj | edytuj kod]

W 1940 roku otrzymała jedną z szkolnych nagród[1].

Późniejsze życie[edytuj | edytuj kod]

Po zakończeniu nauki w Hogwarcie zaczęła karierę muzyczną. W 1996 roku Prorok Codzienny rozdawał wejściówki V.I.W. (Very Important Wizard) za kulisy koncertu Madame Bletchley dla dziesięciu czytelników.

Występowanie[edytuj | edytuj kod]

Przypisy

  1. Zobacz to zdjęcie