FANDOM

Maisy Reynoldsczarownica czystej krwi lub półkrwi[1]; uczennica Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie w późnych latach 90. XX wieku. Została przydzielona do Ravenclawu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Maisy Reynolds urodziła się w rodzinie nieznanego statusu krwi – Reynolds, w 1982 roku lub wcześniej. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Swoją różdżkę odziedziczyła lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Maisy do Ravenclawu.

1997/1998 rok Edytuj

Uczyła się w Hogwarcie w roku szkolnym 1997/1998, kiedy profesor Severus Snape był dyrektorem. Wieczorem 1 maja, po ucieczce Snape'a, kiedy wszyscy uczniowie zostali zebrani w Wielkiej Sali do omówienia ewakuacji niepełnoletnich uczniów z zamku z powodu bitwy, która wkrótce miała wybuchnąć, głos Lorda Voldemorta brzmiał przez ściany, aby ostrzec szkołę, że nic nikomu nie zrobi, pod warunkiem, że oddadzą mu Harry'ego Pottera. Bitwa była nieunikniona. Maisy, która stała w rogu sali, zaczęła krzyczeć z przerażeniem w głosie. Jej dalsze losy są nieznane, chociaż można się domyślać, że została ewakuowana razem z większością nieletnich uczniów.

Za kulisami Edytuj

Aktorka, która wcieliła się w rolę Maisy Reynolds w filmie Harry Potter i Insygnia Śmierci: część druga była Sian Grace Phillips.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Maisy mogła wrócić na rok szkolny 1997/1998, kiedy Ministerstwo Magii było pod władzą Lorda Voldemorta.