Harry Potter Wiki (skrócone logo).png

Maxine O'Flahertyczarownica nieznanego statusu krwi, będąca uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której została przydzielona do Hufflepuffu.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Wczesne życie[edytuj | edytuj kod]

Maxine O'Flaherty urodziła się w rodzinie nieznanego statusu krwi – O'Flaherty, około 1982 roku. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie[edytuj | edytuj kod]

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Maxine do Hufflepuffu.

1993/1994 rok[edytuj | edytuj kod]

W pewnym okresie edukacji dołączyła do domowej drużyny quidditcha swojego domu i grała na pozycji pałkarza w roku szkolnym 1993/1994, gdy jej kapitanem był Cedrik Diggory, dlatego przypuszczalnie brała udział w meczu przeciwko Harry'emu Potterowi.

Ciekawostka[edytuj | edytuj kod]

Występowanie[edytuj | edytuj kod]