FANDOM

Melinda Bobbinczarownica nieznanego statusu krwi, będąca uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w którym została przydzielona do jednego z czterech domów.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Melinda Bobbin urodziła się w rodzinie nieznanego statusu krwi – Bobbin. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała się przydzielić Melindę do jednego z czterech domów.

1996-1997 rok Edytuj

Horacy Slughorn przedstawił ją jako "czarującą" i zaprosił ją na spotkania Klubu Ślimaka w 1996 roku. Jej rodzina posiadała dużą sieć aptek.

Etymologia Edytuj

Bobbin znaczy szpulka, którą trzyma nić, przędzę dla przędzenia, tkania, robótki, albo robienie sznurowadła.

Występowanie Edytuj