FANDOM

Mistrzostwa Świata w Quidditchu (ang. 1809 Quidditch World Cup) — wydarzenie sportowe, które rozegrało się w 1809 roku, w celu wyłonienia najlepszej drużyny w Quidditcha. Zapisały się w historii jako najbardziej krwawe mistrzostwa. Rozgrywały się w lasach Niziny Zachodniosyberyjskiej.

Przebieg Edytuj

Do finału dotarły dwie drużyny: Rumunia oraz Meksyk (w tym czasie nazwą państwa była Nowa Hiszpania). Pałkarzem w drużynie rumuńskiej był szaleniec Niko Nenad, który znany był z bardzo żywiołowych reakcji po meczach półfinałowych i ćwierćfinałowych. Ivan Popa, kolega z drużyny mówił, że w złości czasami podpalał sobie nogi czy bił się swoją miotłą. Drużyna chciała wycofać tego zawodnika, ale stary trener nie chciał o tym słyszeć. Plotki głosiły, że Niko Nenad miał sojuszników w postaci szalonych czarnoksiężników. Podczas meczu, gdy Rumunia przegrywała, Nenad odbił tłuczka prosto w las. Nagle drzewa ruszyły się z miejsca i zaczęły atakować zgromadzony tłum. Było bardzo wiele ofiar śmiertelnych. Sam Nenad nie był ścigany, ale został zabity przez wyjątkowo brutalnego świerka.

Występowanie Edytuj

Poprzednik
Ewentualnie 1473
Mistrzostwa Świata w Quidditchu
1809
Następca
Ewentualnie 1877