FANDOM

Mulciber i Avery są po prostu źli. Oni są źli, Sev. Nie rozumiem, jak możesz się z nimi zadawać.
Lily Evans[źródło]
Disambig-icon Ten artykuł dotyczy postaci, urodzonej za czasów Huncwotów. Zobacz też: inne znaczenie tego słowa.

Mulciber II[2] — czarodziej nieznanego statusu krwi, prawdopodobnie syn jednego ze szkolnych znajomych Toma Riddle'a, którzy nazywali siebie śmierciożercami. Uczęszczał do Hogwartu razem z Severusem Snape'em i podobnie jak on, był w Slytherinie.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Mulciber urodził się w XX wieku w rodzinie czarodziejów czystej krwi, bądź półkrwi. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie w Wielkiej Brytanii, bądź Irlandii. Jego ojcem najprawdopodobniej był Mulciber, śmierciożerca i jeden z wielu szkolnych kolegów Toma Riddle'a. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

Zakupy do Hogwartu zrobił prawdopodobnie na ulicy Pokątnej. Odziedziczył, bądź kupił różdżkę prawdopodobnie w sklepie u Ollivandera. 1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Ekspres z peronu 9 i 3/4. Brał udział w uczcie powitalnej, gdzie Tiara Przydziału przydzieliła go do Slytherinu. Możliwe, że dzielił dormitorium z Severusem Snape'm. Lily Evans, matka Harry'ego, w czasach szkoły przyjaźniła się ze Snape'em. Ze zdziwieniem pytała swojego przyjaciela, jak może zadawać się z Mulciberem. Już wtedy zauważyła, że Mulciber jest złym człowiekiem.

Po zakończeniu nauki Edytuj

Pod koniec lat siedemdziesiątych, bądź na początku lat osiemdziesiątych został śmierciożercą i służył Lordowi Voldemortowi. Specjalizował się w rzucaniu zaklęcia Imperius.

Upadek Lorda Voldemorta Edytuj

Po upadku Voldemorta, Igor Karkarow w czasie przesłuchania przed Wizengamotem zaczął zeznawać przeciw swoim towarzyszom. Wyjawił Ministerstwu m.in. nazwisko Mulcibera, ale okazało się, że został on schwytany wcześniej.

W 1996 roku Edytuj

Podczas buntu dementorów w 1996 roku, Mulciber uciekł razem z dziewięciorgiem pozostałych śmierciożerców. Brał udział 18 czerwca 1996 roku w Bitwie w Departamencie Tajemnic i po zakończeniu walk został ponownie schwytany.

Za kulisami Edytuj

  • Podczas Bitwy w Departamencie Tajemnic w filmie Harry Potter i Zakon Feniksa, nieznany śmierciożerca został pokonany przez Szalonookiego z krzykiem. Najprawdopodobniej był nim Avery bądź Mulciber, jednak nie zostało to potwierdzone.
  • Pomimo, że był przyjacielem Snape'a i Avery'ego, nie został wymieniony z imienia przez Syriusza Blacka, kiedy wymieniał on szkolną bandę Snape'a. Nie wiadomo czemu został wykluczony, chociaż możliwe jest, że po prostu nie znał bądź pominął niektórych znajomych Severusa.

Występowanie Edytuj

Przypisy

Śmierciożercy i ich poplecznicy

Przywódca Lord Voldemort
Członkowie Avery I · Avery II · Regulus Black · Alecto Carrow · Amycus Carrow · Bartemiusz Crouch Jr · Crabbe Sr · Antonin Dołohow · Gibbon · Goyle Sr · Jugson · Igor Karkarow · Bellatriks Lestrange · Rudolf Lestrange · Rabastan Lestrange · Lestrange · Walden Macnair · Draco Malfoy · Lucjusz Malfoy · Mulciber I · Mulciber II · Nott Sr · Peter Pettigrew · Augustus Rookwood · Rosier · Evan Rosier · Thorfinn Rowle · Selwyn · Severus Snape · Travers · Yaxley · Wilkes
Stworzenia Nagini · Golgomat · Olbrzymy · Dementorzy