FANDOM

Mustafa Kamasenegalski czarodziej czystej krwi[1], pierwszy mąż Laureny Lestrange i ojciec Yusufa Kamy.

Biografia Edytuj

Małżeństwo z Laureną Edytuj

Mustafa w młodości poślubił Laurenę, z którą miał jednego syna, Yusufa. Mężczyzna był bardzo szczęśliwy w swoim małżeństwie i bardzo kochał swoją rodzinę.

Późniejsze życie Edytuj

W późniejszym okresie życia żona Mustafy, Laurena, została zaczarowana zaklęciem Imperius przez Corvusa Lestrange'a, który jej pożądał. Mimo sprzeciwu Mustafy oraz Yusufa, kobieta pod wpływem zaklęcia opuściła swoją rodzinę i poślubiła Corvusa. Lestrange nigdy nie pokochał Laureny, nawet, gdy ta urodziła mu córkę. Dziecko nazwali imieniem Leta. Laurena nie zdążyła wychować dziewczynki, ponieważ zmarła zaraz po narodzinach Lety.

Śmierć i złożenie wieczystej przysięgi Edytuj

Mustafa był wściekły, gdy dowiedział się o śmierci swojej ukochanej. Nigdy nie pogodził się z odejściem Laureny, a gdy był na łożu śmierci, poprosił syna aby ten spełnił jego prośbę. Złożyli sobie wieczystą przysięgę, w której Yusuf obiecał pomścić swojego ojca. Miał zabić osobę, którą Corvus pokochał. Początkowo chłopak był pewien, że musi zabić jedyną córkę Corvusa, ale okazało się, że mężczyzna nigdy nie pokochał swojego dziecka. Gdy na świat przyszło drugie z jego dzieci, syn imieniem Corvus, Yusuf obrał go jako swój cel. Jeśli nie wykonałby złożonej przysięgi, czekałaby go śmierć, dlatego też przez kolejne lata Yusuf próbował odszukać młodego Corvusa i dopełnić obietnicy.

Charakter Edytuj

Mustafa był kochającym mężczyzną, który do końca życia był oddany jednej kobiecie. Ze względu na złożenie wieczystej przysięgi, musiał także żywić ogromną niechęć do Corvusa, którego chciał pozbawić tego, co sam stracił, czyli miłości swojego życia.

Relacje Edytuj

Z Laureną Edytuj

Laurena Kama

Mustafa bardzo kochał Laurenę i żył z nią w szczęśliwym małżeństwie, do momentu, gdy ta została zaczarowana i odeszła do innego mężczyzny. Mustafa cierpiał po niej tak mocno, że poprosił swojego syna o pomszczenie go, gdy leżał na łożu śmierci. Najprawdopodobniej więc nigdy nie pogodził się z utratą ukochanej.

Z Yusufem Edytuj

Yusuf Kama

Mustafa kochał swojego syna i miał z nim prawdopodobnie bardzo dobre relacje. Gdy jego żona odeszła od niego i zmarła po porodzie drugiego dziecka, Mustafa, samemu będąc na łożu śmierci, poprosił Yusufa, aby ten zabił w odwecie jedyną osobę, którą Corvus pokochał. Jego syn musiał być mu bardzo oddany, ponieważ zgodził się pomścić ojca.

Z Corvusem IV Edytuj

Mustafa żywił nienawiść do Corvusa, gdy ten odebrał mu jego ukochaną. Prawdopodobnie zdawał sobie sprawę, że jego żona nie pokochała obcego mężczyzny, ale nie mógł jej pomóc. Musiał w sobie nosić ogromny gniew do mężczyzny, który doprowadził do tego, że Mustafa zdecydował się zlecić własnemu synowi dokonanie morderstwa na najbliższej osobie dla Corvusa w ramach zemsty za swoją byłą żonę.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Fantastyczne zwierzęta: Zbrodnie Grindelwalda. Oryginalny scenariusz, scena 99.
  2. Musiał być starszy od swojego syna, który urodził się około 1884 roku.