FANDOM

No proszę, a co my tu mamy? Na własne oczy i gdzie wzrok nie sięga autorstwa Sybilli Trelawney. Książka na temat wróżbiarstwa. Hermiona Granger nienawidzi wróżbiarstwa. To dopiero znalezisko.
— Scorpius Malfoy[źródło]

Na własne oczy i gdzie wzrok nie sięga (ang. My Eyes and How to See Past Them) — książka na temat wróżbiarstwa napisana przez Sybillę Trelawney.

W serii Edytuj

1 września 2020 r. Albus Potter, Scorpius Malfoy i Delphini włamali się do gabinetu Hermiony Granger, ówczesnej minister magii w siedzibie ministerstwa w poszukiwaniu zmieniacza czasu. Scorpius zwrócił uwagę na prywatną bibliotekę Hermiony, w której znajdowały się pozycje dotyczące przede wszystkim czarnej magii, z których niektóre zakazane były nawet w Hogwarcie. Wyróżniała się wśród nich pozycja dotycząca wróżbiarstwa, którego Hermiona nie znosiła jeszcze w czasach szkolnych – Na własne oczy i gdzie wzrok nie sięga. Gdy chłopiec po nią sięgnął, zaczarowana przez Hermionę książka wypowiedziała pierwszą część zagadki, po rozwiązaniu której Scorpius odnalazł zmieniacz czasu, ukryty przez Hermionę w innej książce[1].

Występowanie Edytuj

Przypisy