FANDOM

Nandini Johar (ur. 1982 r. lub wcześniej) — czarownica o nieznanym statusie krwi, będąca uczennicą Hogwartu, gdzie została przydzielona do Gryffindoru.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Nandini Johar urodziła się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Johar. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła prawdopodobnie na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej oraz ceremonii przydziału, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Nandini do Gryffindoru.

Była zazwyczaj widziana, jak spędza czas przy cieplarniach w roku szkolnym 19961997. Zwierzyła się Harry'emu Potterowi, że chciałaby nową miotłę. Przyznała również, że jest okropna z eliksirów.

Za kulisami Edytuj

  • Zważając na jej imię, można domniemywać, że ma indyjskie korzenie.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiała się urodzić w tamtych latach, aby móc być w Hogwarcie w roku szkolnym 19931994.
  2. Światowo Ekskluzywny Wywiad z J.K. Rowling