FANDOM

Natalie Holkham — czarownica nieznanego statusu krwi; uczennica Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, która została przydzielona do Gryffindoru.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Natalie Holkham urodziła się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Holkham. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła prawdopodobnie na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej oraz Ceremonii przydziału, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Natalie do Gryffindoru.

Grała w domowej drużynie quidditcha na nieznanej pozycji i po pewnym czasie została jej kapitanem.

Za kulisami Edytuj

  • Natalie Holkham to jedna z osób, pracującą nad grami PlayStation z serii Harry'ego Pottera: postać ta została nazwana właśnie jej imieniem[1].

Występowanie Edytuj

Przypisy