FANDOM

Neil Nutsczarodziej nieznanego statusu krwi, będący uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w którym został przydzielony do Gryffindoru.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Neil Nuts urodził się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Nuts. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił prawdopodobnie na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej oraz ceremonii przydziału, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Neila do Gryffindoru.

Około 1990 roku wypożyczył ze szkolnej biblioteki książkę. Nie zwrócił jej na czas i jego nazwisko zostało umieszczone na liście uczniów zalegających z książkami na tablicy w wieży Gryffindoru. Lista została stworzona przez panią Prince.

Występowanie Edytuj