FANDOM

Niezidentyfikowana dziewczyna w okularach ze Slytherinu (ang. Bespectacled Slytherin girl, ur. pomiędzy 1 września 1979 a 31 sierpnia 1980 r.) — czarownica czystej krwi lub półkrwi[1], uczennica Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie została przydzielona do Slytherinu[4].

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Dziewczyna urodziła się pomiędzy 1 września 1979 a 31 sierpnia 1980 r. w rodzinie czarodziejów czystej krwi lub półkrwi[1]. W wczesnym dzieciństwie prawdopodobnie wykazywała zdolności magiczne.

W wieku jedenastu lat dostała swój list ze ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w którym została poinformowana o przyjęciu do tej placówki. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła prawdopodobnie na ulicy Pokątnej. Swoją różdżkę odziedziczyła po któryś ze swoich przodków lub kupiła ją w sklepie u Ollivandera.

Edukacja w Hogwarcie Edytuj

Dziewczyna w okularach wraz z pierwszoroczniakami i Hagridem udała się łódkami do Hogwartu by oczekiwać na ceremonię przydziału. Tuż przed wejściem do Wielkiej Sali, profesor McGonagall wytłumaczyła nowym uczniom zasady panujące w szkole. Później wraz ze wszystkimi uczniami wysłuchała piosenki Tiary Przydziału. Kiedy została wywołana, usiadła na stołku, by nałożyć Tiarę. Dziewczynka została przydzielona do Slytherinu, po czym usiadła obok Dracona Malfoya przy stole swojego nowego domu[4].

Wygląd Edytuj

Dziewczyna miała krótkie, brązowe włosy i nosiła okulary[4].

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Do Slytherinu były przyjmowane osoby, tylko z takim statusem krwi
  2. Musiała urodzić się w tym okresie, skoro rozpoczęła naukę w Hogwarcie w 1991 r
  3. Musiała się urodzić na tych terenach, skoro rozpoczęła naukę w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie.
  4. 4,0 4,1 4,2 4,3 4,4 Harry Potter i Kamień Filozoficzny (film)