FANDOM

Harry Potter Wiki (skrócone logo)

Niezidentyfikowana uczennica Gryffindoru (ang. Unidentified Gryffindor girl, między 1 września 1979 r. a 31 sierpnia 1980 r w Wielkiej Brytanii lub Irlandii[1]) — czarownica nieznanego statusu krwi; uczennica Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie została przydzielona do Gryffindoru. Wraz z innymi uczniami oraz Rubeusem Hagridem, oglądała pierwszy mecz drużyny Gryffindoru w 1991 roku.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Dziewczyna urodziła się w rodzinie nieznanego statusu krwi — między 1 września 1979 r. a 31 sierpnia 1980 r. Razem z rodziną mieszkała w Wielkiej Brytanii lub Irlandii[1]. W młodości objawiały się magiczne zdolności dziewczyny.

W wieku jedenastu lat dostała list z Hogwartu, informujący o przyjęciu do tej placówki. Zrobiła zakupy do szkoły prawdopodobnie na ulicy Pokątnej. Swoją różdżkę odziedziczyła lub kupiła w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

Dziewczyna z Ronem, Deanem i Hermioną

Dziewczyna z Ronem, Deanem i Hermioną podczas meczu Gryffindoru

Wraz z innymi pierwszorocznymi płynęła łódkami do Hogwartu w 1991 roku. Uczestniczyła na uczcie powitalnej, gdzie została przydzielona do Gryffindoru. Dziewczyna, podobnie jak innych uczniowie Gryffindoru, była szczęśliwa z powodu pierwszego meczu oraz podążała za Rubeusem Hagridem na stadion quidditcha.

Również w tym samym roku, świętowała, kiedy drużyna Gryffindoru zwyciężyła w swoim pierwszym meczu. Ona i inni uczniowie Gryffindoru, powitali Harry'ego Pottera na środku stadionu.

Za kulisami Edytuj

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Chodziła do Hogwartu, gdzie przyjmowano uczniów, którzy urodzili się w tych regionach