FANDOM

Niezidentyfikowany dom używany przez Gellerta Grindelwalda (ang. Unidentified home used by Gellert Grindelwald) — dziewiętnastowieczny dom, należący do mugolskiej rodziny w Paryżu. We wrześniu 1927 roku został przejęty przez Gellerta Grindelwalda i jego akolitów, którzy zabili dotychczasowych mieszkańców. Przez kilka następnych dni dom był siedzibą czarnoksiężnika.

Historia Edytuj

Krótkie zakwaterowanie Grindelwalda Edytuj

We wrześniu w 1927 roku, trzy miesiące po ucieczce czarnoksiężnika z więzienia MACUSy, Gellert Grindelwald wszedł do tego domu w Paryżu i rozkazał swoim akolitom, aby Ci zamordowali mugolskich mieszkańców tego domu, czyli mugolskie małżeństwo oraz ich małego syna, przy użyciu klątwy Avada Kedavra, aby mogli oni potem wykorzystać ten dom jako swoją tymczasową kwaterę[1].

Podczas pobytu Grindelwalda w tym domu, Vinda Rosier przyprowadziła tam Queenie Goldstein. Po krótkiej rozmowie między kobietami, Grindelwald przywitał się z blondynką, po czym zaczął ją namawiać do dołączenia do niego, kusząc wizją szczęśliwego związku z niemagiem Jacobem Kowalskim. Los domu po opuszczeniu go, że Gellerta i jego akolitów jest nieznany[1].

Występowanie Edytuj

Przypisy