FANDOM

Wiki Ta strona mówi o przedmiocie, który wystąpił tylko w filmie, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze. Wiki

Notes Harry'ego Pottera (ang. Harry Potter's Notebook) — notes należący do Harry'ego Pottera.

Historia Edytuj

Po śmierci Albusa Dumbledore'a Harry Potter postanowił kontynuować jego poszukiwania horkruksów stworzonych przez Lorda Voldemorta. W czasie wakacji spędzanych w domu Dursleyów przy Privet Drive 4 nabył notes, w którym zapisywał ważne dla siebie rzeczy.

Zapisy Edytuj

Co najmniej dwie kartki notesu zostały zapisane notatkami Harry'ego dotyczącymi Horkruksów. Po znalezieniu wspólnie z Dumbledore'em fałszywego horkruksa, w którym znajdował się list podpisany zwrotem R.A.B., Harry w notesie zapisywał różne rzeczy związane z tą osobą i horkruksami. Pisał o tych, które odnaleziono, i czym mogłyby być te, których należy dopiero szukać. Notes zawierał również jego zapisy dotyczące przypuszczeń, kim mógłby być R.A.B i czy jest kobietą, czy mężczyzną. Harry umieścił w nim również wykonane przez siebie rysunki.

Wygląd i używanieEdytuj

Notes był małego formatu, w miękkiej oprawie. Miał białe, nieliniowane karty, a jego wygląd świadczył o tym, że Harry często go używał i nie przykładał wagi do jego stanu.

Znaczenie Edytuj

Notes był jedną z niewielu rzeczy, które Harry zabrał z domu Dursleyów 27 lipca 1997 roku, gdy został ewakuowany z niego przez członków Zakonu Feniksa. Spakował go do plecaka, co świadczy o tym, że miał on dla niego duże znaczenie[1].

Występowanie Edytuj

Przypisy