FANDOM

Ojciec Deana Thomasa (ang. Dean Thomas's father) — ojciec Deana Thomasa, który był czarodziejem. Porzucił on swego syna i mugolską żonę, aby obronić ich przed śmierciożercami. Niedługo później został przez nich zabity, kiedy odmówił przyłączenia się do zwolenników Lorda Voldemorta. Wdowa po nim, która nigdy się nie dowiedziała o tym, że jej mąż był czarodziejem, wyszła za mugolskiego mężczyznę, który wychował Deana jak własne dziecko[4].

Kiedy okazało się, że Dean jest czarodziejem, jego matka podejrzewała, że jej pierwszy mąż też nim był. Jednak nie miała żadnych dowodów, które by to potwierdziły, więc jej syn dorastał w świadomości, że jest mugolakiem.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Gdyby był mugolakiem, to śmierciożercy prawdopodobnie nie zaprosiliby go do swojego grona, ponieważ gardzili osobami takiego pochodzenia.
  2. Musiał być pełnoletni, aby spłodzić syna
  3. Dean urodził się między 1 września 1979, a 31 sierpnia 1980 roku, czyli odejmując dziewięć miesięcy ciąży, ojciec Deana musiałby go spłodzić między 1 grudnia 1978 roku a 30 listopada 1979 roku, czyli nie mógł zginąć wcześniej. Nie wydaje się również, aby zginął on po zniknięciu Voldemorta, ponieważ wtedy śmierciożercy raczej już nie werbowali żadnych członków i w większości woleli zacząć życie w ukryciu.
  4. Oficjalna strona J.K. Rowling