FANDOM

Pan Roberts (ang. Mr Roberts) — mugol, pracujący na jednym z kempingów w pobliżu stadionu Mistrzostw Świata w Quidditchu.

Biografia Edytuj

Pan Roberts prawdopodobnie urodził się w rodzinie mugoli.

1994 roku pilnował kempingu, na którym rodzina WeasleyówHarry i Hermiona rozłożyli namiot. Kiedy zobaczył, jak Artur Weasley gubi się w mugolskich pieniądzach, od razu założył, że jest obcokrajowcem. Powiedział też, że Weasley nie jest pierwszym, który ma takie problemy. Roberts dodał też, że niedawno dwójka ludzi próbowała mu dać zamiast normalnych pieniędzy dwie wielkie złote monety (galeony).

Mugol zastanawiał się, dlaczego tak wielu ludzi nagle przyjechało na kemping, nieświadomy odbywających się właśnie w pobliżu mistrzostw świata. Po rozmowie z panem Weasleyem, Robertsowi została wyczyszczona pamięć przez pracownika Ministerstwa, który powiedział, że strażnik sprawia dużo problemów i trzeba mu czyścić pamięć dziesięć razy dziennie[1].

Po finałowym meczu Mistrzostw Świata w Quidditchu wraz z żoną i dziećmi został zakładnikiem śmierciożerców, którzy za pomocą czarów nieśli ich za sobą w powietrzu[2]. Pracownicy Ministerstwa Magii bezpiecznie sprowadzili rodzinę Robertsa na ziemię i zmodyfikowali im pamięć[3].

Występowanie Edytuj

Przypisy