FANDOM

Pani Thomas (ang. Dean Thomas's mother) — mugolka, która była matką Deana Thomasa.

Biografia Edytuj

W pewnym momencie swego życia pani Thomas wyszła za mąż za mężczyznę, który był czarodziejem. Kobieta o tym fakcie się jednak nie dowiedziała, ponieważ mąż nigdy jej o tym nie powiedział. Opuścił on rodzinę, kiedy ich syn był jeszcze małym chłopcem i zginął z rąk śmierciożerców[1].

W późniejszym czasie pani Thomas wyszła ponownie za mąż, tym razem za mugolskiego mężczyznę i miała z nim kilkoro dzieci[1].

W 1991 roku jej syn dostał list z Hogwartu. Pani Thomas rozważyła wtedy możliwość, że jej pierwszy mąż był czarodziejem, ale nie miała żadnych dowodów, aby potwierdzić swoje przypuszczenia[1].

W 1995 Dean bał się powiedzieć rodzicom o śmierci Cedrika, obawiając się, że rodzice nie będą chcieli puścić go do szkoły na następny rok.

W 1997 syn pani Thomas musiał się ukrywać przed Komisją Rejestracji Mugolaków, ponieważ był przekonany, że jest mugolakiem. Pani Thomas i jej drugi mąż nie byli pewni, gdzie ich syn poszedł i bali się o niego, więc Potterwarta poprosiła słuchaczy, aby skontaktowali się z rodziną Thomasa, jeśli się czegoś o nim dowiedzą.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Informacje J.K. Rowling podała na swojej oficjalnej stronie