FANDOM

Wiki Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w grze mobilnej Fantastic Beasts: Cases from the Wizarding World, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze. Wiki

Partner Mathildy Grimblehawk (ang. Mathilda Grimblehawk's partner) — czarodziej lub czarownica nieznanego statusu krwi; pracownik Ministerstwa Magii w Wydziale Zwierząt w Departamencie Kontroli Nad Magicznymi Stworzeniami.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Urodził/a się w rodzinie nieznanego statusu krwi i wraz z rodziną mieszkał/a prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał/a list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił/a na ulicy Pokątnej. Odziedziczył/a różdżkę lub kupił/a ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał/a do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał/a udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić go/ją do jednego z czterech domów[1]. Prawdopodobnie szczególnie lubił/a zajęcia z opieki nad magicznymi stworzeniami, co sugerowałby jego/jej późniejszy zawód.

Późniejsze życie Edytuj

Po skończeniu nauki, zaczął lub zaczęła pracę w Brytyjskim Ministerstwie Magii, jako stażysta w Departamencie Kontroli Nad Magicznymi Stworzeniami. Pomagał/a Mathildzie Grimblehawk. Swojego pierwszego dnia w nowej pracy wspólnie rozwiązywali sprawę ataku na obrońcę Armat z Chudley, Gordona Hortona[2].

Za kulisami Edytuj

Postać jest sterowana przez gracza w Fantastic Beasts: Cases from the Wizarding World i to on może wybrać jej płeć.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Fantastic Beasts: Cases from the Wizarding World – zagadka 7, Flames of Attraction
  2. Fantastic Beasts: Cases from the Wizarding World – zagadka 1, Something in the Air