FANDOM

Harry Potter Wiki (skrócone logo)

Patrick Bagby (ur. 1982 r. lub wcześniej) — czarodziej nieznanego statusu krwi, będący uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której został przydzielony do Hufflepuffu.

Patrick mówił, że jego matka ciągle powtarzała mu, że jeśli będzie ćwiczył ciężej, stanie się dobrym szukającym. On jednak bardziej niż quidditchem interesował się szachami.

Patrick nienawidził eliksirów, ponieważ Horacy Slughorn interesował się tylko znanymi osobami.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Patrick Bagby urodził się w rodzinie nieznanego statusu krwi – Bagby, około 1982 roku. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Patricka do Hufflepuffu.

1993/1994 rok Edytuj

Był widziany spacerujący po szkole w roku szkolnym 1993/1994.

1996/1997 rok Edytuj

W roku szkolnym 1996/1997. często przechadzał się po schodach na drugim piętrze.

Etymologia Edytuj

Imię Patrick pochodzi od łacińskiego słowa patricius co znaczy szlachetnie urodzony.

Za kulisami Edytuj

Był on widziany jedynie w grze w wersji na PlayStation 2 opartej o Harry'ego Pottera i więźnia Azkabanu oraz w grze Harry Potter i Książę Półkrwi.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiał się urodzić w tamtych latach, aby móc być w Hogwarcie w roku szkolnym 1993/1994.
  2. Światowo Ekskluzywny Wywiad z J.K. Rowling