FANDOM

Harry Potter Wiki (skrócone logo)
Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w grze mobilnej Fantastic Beasts: Cases from the Wizarding World, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze.

Percival Shacklehornczarodziej nieznanego statusu krwi, będący poszukiwaczem przygód.

Biografia Edytuj

Percival pojechał do austriackich Alp w nadziei na znalezienie garborogów. Na miejscu, po postawieniu magicznie powiększonego namiotu, do środka trafił troll górski, który powalił go do nieprzytomności.

Troll stłukł butelkę, w której znajdował się Eliksir Niewidzialności, który Shacklehorn przygotował, aby ułatwić sobie polowanie na garborogi. Sprawiło to, że bestia stała się niewidzialna, a wkrótce do namiotu w poszukiwaniu Yeti przybyła Laura Thorn, mugolska łowczyni potworów (mężczyzna nie zdążył nałożyć czaru na namiot, aby był niewidzialny dla mugoli). Namiot został magicznie przetransportowany z powrotem do Dziurawego Kotła w Londynie, zabierając ze sobą niepożądanych gości.

Po powrocie Shacklehorn zapytany przez Mathildę Grimblehawk i jej partnera o powód podróży, początkowo twierdził, że był w Alpach, aby zobaczyć garborogi w ich naturalnym środowisku. Jednak po dalszych przesłuchaniach przyznał, że próbował złapać jeden okaz. Został ukarany grzywną przez Brytyjskie Ministerstwo Magii za nielegalne polowanie na magiczne stworzenia. Wkrótce troll został złapany przez Grimblehawk i jej partnera[1].

Ciekawostki Edytuj

  • Początkowo w grze postać Shacklehorna nazwana jest Czarodziejem na kampingu, zmienia się to dopiero po tym, jak Percival się przedstawia.
  • Shacklehorn prawdopodobnie był fanem drużyny quidditcha, Zjednoczonych z Puddlemere, co sugerowałby fakt, że trzymał w swoim namiocie plakat z podobiznami członków zespołu.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Fantastic Beasts: Cases from the Wizarding World – zagadka 2, The Smell of Fear