Harry Potter Wiki (skrócone logo).png
Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w parku tematycznym, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze.

Phelan Noelczarownica o nieznanym statusie krwi. Była uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie została przydzielona do Gryffindoru.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Wczesne życie[edytuj | edytuj kod]

Phelan Noel urodziła się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Noel. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła prawdopodobnie na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie[edytuj | edytuj kod]

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej oraz ceremonii przydziału, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Phelan do Gryffindoru.

Phelan zapisała się na trening quidditcha, odbywający się we wtorek. Zrobiła to, zapisując swoje imię na liście, wiszącej w dormitorium Gryffindoru[2].

Występowanie[edytuj | edytuj kod]

Przypisy