FANDOM

Harry Potter Wiki (skrócone logo)
Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w gre mobilnej Fantastic Beasts: Cases from the Wizarding World, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze.

Philbert Chivers — ekscentryczny czarodziej nieznanego statusu krwi, pochodzący z Londynu.

Philbert wierzył, że nargle okradają sklepy na ulicy Pokątnej i ukrywają się w mugolskich kanałach[1].

Podczas incydentu związanego z atakiem nieznanej bestii, którego badaniem zajęła się Mathilda Grimblehawk i jej partner z Wydziału Zwierząt z Brytyjskiego Ministerstwa Magii, stwierdzono, że Chivers zaginął. Znaleziono go później nieprzytomnego w londyńskich kanałach, które zostały zdewastowane przez spadające cegły. Następnie został przetransportowany do szpitala Św. Munga i wyleczony przez jednego z uzdrowicieli, Omara Abasi.

Ciekawostka Edytuj

Chivers sądził, że Brytyjskie Ministerstwo Magii było wplątane w ukrywanie nargli w kanałach. Udał się do apteki Sluga i Jiggera, mając nadzieję na zakup leku na nargle, więc sprzedawca, Humphrey Balsamo zamienił etykiety kilku mikstur i oddał mu je za darmo. Eliksir, który dostał Philbert, był w rzeczywistości eliksirem Rozdymającym. Bestia zamieszkująca kanały błyskawicznie go pochłonęła.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Fantastic Beasts: Cases from the Wizarding World – zagadka 6, A Filthy Business