FANDOM

Pickett (ur. przed 1926 rokiem) — nieśmiałek wychowywany przez Newtona Skamandera jako zwierzątko domowe. Mimo że magizoolog posiadał wiele nieśmiałków[1][2], Picketta lubił szczególnie. Przechowywał go w swojej górnej kieszeni[3], gdyż był do niego bardzo przywiązany[1].

Biografia Edytuj

1926 rok Edytuj

W 1926 roku Pickett siedział w górnej kieszeni Newta podczas jego pobytu w Nowym Jorku. Był obecny, gdy niuchacz uciekł do banku, a także gdy Newt został zabrany do Magicznego Kongresu.

Pickett był wciąż ukryty w kieszeni Newta, gdy Grindelwald pod postacią Perciwala skazał jego właściciela na śmierć. W sali straceń nieśmiałek wyszedł jednak z ukrycia i uwolnił Newtona z kajdanek.

Podczas spotkania Newta z Gnarlakiem, ten pierwszy zgodził się oddać nieśmiałka w zamian za informacje. Jednak goblin zdradził Skamandera i poinformował o jego miejscu położenia MACUSĘ, która go poszukiwała. W wyniku tego wywiązała się walka, podczas której Newton zdołał odzyskać nieśmiałka. Pickett nie był jednak zadowolony, że jego właściciel chciał go oddać. Wyraził on swoje niezadowolenie poprzez wystawienie języka i parskanie.

1927 rok Edytuj

Nieśmiałek pomógł wydostać się z pomieszczenia Newtonowi, Tinie i Jacobowi, gdy ci zostali zamknięci przez Yusufa Kamę.

Występowanie Edytuj

Przypisy