FANDOM

Pierwsza różdżka Luny Lovegood (ang. Luna Lovegood's first wand) — różdżka zrobiona z nieznanego drewna, o nieznanym rdzeniu oraz długości.

Historia Edytuj

Luna prawdopodobnie kupiła ją w 1992, gdy miała jedenaście lat w sklepie Olivandera i używała jej do połowy szóstego roku nauki w Hogwarcie. Często umieszczała ją za lewym uchem. Różdżka została skonfiskowana, gdy Luna została porwana przez Śmierciożerców w 1997 roku w celu zmuszenia jej ojca do współpracy z Voldemortem. Luna spędziła miesiąc w lochach Dworu Malfoyów wraz z Garrickiem Olivanderem. Po tym jak Zgredek uratował ich podczas potyczki w Dworze Malfoyów, Ollivander zrobił nową różdżkę dla Luny.

Wygląd Edytuj

W adaptacjach filmowych, różdżka Luny ma wzory wyryte na długości drewna. Przypomina przez to różdżkę Hermiony Granger, która również ma podobne motywy roślinne.

Za kulisami Edytuj

  • Luna prawdopodobnie zakupiła ją w 1992 roku w sklepie Ollivandera.
  • W filmowych adaptacjach, różdżka Luny ma wyryte wzory żołędzia przez całą długość drewna. Tym wzorem przypomina różdżkę Hermiony Granger, która też ma roślino-podobną konstrukcję.
  • Na podstawie wzorów na różdżce można przypuszczać, że różdżka jest wykonana z dębu.
  • Podobnie jak różdżka Hermiony Granger, jest jedną z kilku różdżek w adaptacjach filmowych, która nie ma oczywistego uchwytu.

Występowanie Edytuj

Zobacz także Edytuj