FANDOM

Rebeccaczarownica nieznanego statusu krwi, uczennica Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie w latach 90. XX wieku. Przydzielona została do Ravenclawu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Rebecca urodziła się w rodzinie nieznanego statusu krwi, między 1975 a 1981 rokiem. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Rebeccę do Ravenclawu.

1992/1993 rok Edytuj

W 1992 roku, tym samym, w którym została otwarta Komnata Tajemnic, Rebecca była członkinią klubu pojedynków i znajdowała się na dziewiątym miejscu w rankingu najlepiej walczących[1].

Etymologia Edytuj

Imię Rebecca pochodzi od hebrajskiego imienia רִבְקָה (Rivqah), prawdopodobnie oznaczającego sidła w języku hebrajskim. Imię może pochodzić również od aramejskiego imienia.

Występowanie Edytuj

Przypisy