FANDOM

Komunikat

Rodzina Tonks (ang. Tonks family) — rodzina, która pierwotnie była mugolska. Ted Tonks był mugolakiem, który ożenił się z czarownicą czystej krwi Andromedą Black, z którą miał córkę, Nimfadorę. Rodzina Tonks była powiązana z rodziną Lupin oraz z rodem Blacków.

Rodzina Tonks popierała Zakon Feniksa w czasie Drugiej Wojny Czarodziejów.

Historia Edytuj

Siostry Andromedy wciąż tutaj są, bo poślubiły czarodziejów czystej krwi, natomiast Andromeda wyszła za czarodzieja z mugolskiej rodziny, Teda Tonksa, więc...
— Syriusz Black odnośnie rodziny Tonks[źródło]

Nie była znana wcześniejsza historia rodziny. Gdzieś pod koniec lat sześćdziesiątych lub na początku siedemdziesiątych mugolak Ted Tonks poślubił Andromedę Black, zaraz po ukończeniu Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Z powodu tego małżeństwa kobieta została wydziedziczona przez swoją rodzinę, która nie popierała tego związku. W 1973 urodziła się im jedyna córka — Nimfadora.

Pierwsza Wojna Czarodziejów Edytuj

Rodzina Tonks prawdopodobnie podczas pierwszej Wojny Czarodziejów popierała Zakon Feniksa jako sojusznicy. Byli na pewno szczęśliwi, gdy Lord Voldemort został pokonany z ręki Harry'ego Pottera w 1981 roku.

Znani członkowie rodziny Edytuj

Występowanie Edytuj