FANDOM

Runcorn (ur. między 1979 a 1980 rokiem) — czarownica nieznanego statusu krwi, która w 1991 roku rozpoczęła naukę w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie i została przydzielona do Gryffindoru, Hufflepuffu lub Slytherinu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Runcorn urodziła się w rodzinie nieznanego statusu krwi, w 1979 bądź 1980 roku. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września 1991 roku razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała się przydzielić ją do Gryffindoru, Hufflepuffu lub Slytherinu.

Za kulisami Edytuj

  • Runcorn pojawiła się jedynie na liście uczniów w dokumencie Harry Potter i ja. Na Pottermore „Oryginalna Czterdziestka” uczniów z 1991 roku zawierała jedynie trzydzieści dziewięć osób, co oznacza, że Runcorn prawdopodobnie przypadkowo została pominięta.
  • Możliwe, że była spokrewniona z Albertem Runcornem, pracownikiem Ministerstwa Magii.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Do Hogwartu przyjmowano jedynie czarodziejów pochodzących z Wielkiej Brytanii lub Irlandii.
  2. Lista uczniów z 1991 roku ukazana na Pottermore zawierała trzydziestu dziewięciu uczniów zamiast czterdziestu. W liście tej brakowało jednej dziewczynki, którą jest Runcorn.
  3. Z notatek J.K. Rowling ukazanych w Harry Potter i ja wynika, że w 1991 roku do każdego domu zostało przydzielonych 5 chłopców i 5 dziewczyn. Ponieważ znane są wszystkie uczennice z Ravenclawu, Runcorn musiała być przydzielona do jednego z trzech pozostałych domów.